onsdag 18 april 2012

"Upptäck och skydda dig mot energitjuvar" Ingalill Ross

Upptäck och skydda dig mot energitjuvar : på en timme

Runtomkring oss finns det energitjuvar. Kanske finns det någon i din närhet som får dig att bli trött och må dåligt. I den här boken får man lära sig att upptäcka de energitjuvar som finns i vardagen och lära sig att bli en friare och lyckligare människa.

Denna bok är en förkortning på Ingalill Roos bok "Energitjuvar" och meningen är att man ska kunna läsa denna bok på en timme och få den viktigaste informationen för att kunna upptäcka och skydda sig mot energitjuvar. Boken var dock inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Visst får man viss uppfattning om hur man upptäcker energitjuvarna. Men jag tycker informationen för hur man skyddar sig mot dom känns lite bristfällig. Det är ju inte alltid möjligt att stänga dessa människor ute ur sitt liv. Jag skulle vilja ha lite mer konkret på vad man ska tänka på. Jag har inte läst den långa versionen "Energitjuvar" än men har tänkt att göra det för att se om den ger mer.

Boken finns att köpa hos Bokus och Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar